2010-10-24

Jag funderar på att göra delstatsval. Jag valde att inte göra delstatsval för att inte begränsa mig, så att dom kunde söka över hela USA men jag kollade på utbytesstudents forum imorse och såg att dom inte söker över hela USA alltså om man inte väljer en delstat själv så väljer dom en åt en så söker dom bara innom den delstaten. Jävligt tråkigt tycker jag! Så jag ska nog söka till Texas eller ngt mysigt :) Någon som vet om man kan göra delstatsval med STS när man redan har blivit antagen ? :)

Kommentarer
Postat av: julia

Jag ska också åka med sts nästa år till usa och har samma problem som dig! Det går säkert att maila eller ringa dom, har inte provat ngt av det än men jag tror också det är smart att göra delstatsval! ;)

kram

2010-10-25 @ 00:00:10
Postat av: maja

hej! (: jag ska också åka nästa år men med explorius ! :D är så sjukligt taggad !

länka? (:

2010-11-15 @ 23:25:13
URL: http://majalundmark.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0