2011-08-31

Idag skulle det ha vart sista dagen för att få familj, men skit orkan jäveln förstör ju allt.... så jag får antagligen vänta en vecka till... åhåååååååå

Är så oglad och opepp som det går just nu! Vill bara lägga mig på golvet och grina! :(

Min väska har stått packad i typ tre veckor nu, är så redo, så redo... SNÄLLA bara låt mig åka!

Detdär berömda "sista inlägget i sverige"inlägget kommer aldrig bli verklighet för mig, så känns det nu, har fan inget hopp kvar! Pratade lite med nils igår och han var mer arg än mig men vi tyckte samma sak och typ kännde oss värdelösa tillsammans, pratade i munnen på varandra helatiden men det var skönt som fan!

Isak drog igår morse, 20 min utanför Portland,Oregon!

Min tur snart då? Näääe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0