Hejhejhej

jag och josi hade filmkväll igår, eller filmkväll och filmkväll, bi kollade  på jonasbrother avsnitt hela kvällen, gick och la oss vid fem och gick upp vid 7.30 igen ! Åkte in till auora och framkallade lite bilder och köpte lite saker att göra smycken med, jag saknar att göra smycken med mamma så nu köpte jag mina egna saker att pyssla med!

Chris, min värdpappa, fyller år på måndag så vi firade han idag, massa mums mums mums mat, tror jag fick i mig något jag inte borde dock för jag fick exsem i vänstra armvecket...... Det var jättelänge sen jag fick det ju!


Jag tvingade i folk lite kaviar, lite saltlakrits å grejer, inte alltid så jätte uppskattat! haha! Inatt ska jag och josi kolla lite filmer och så! Blir nog sweeny todd and the nightmare before christmas! Skulle vara awesome, vet dock inte hur länge till jag orkar vara uppe, har redan slumrat till två gånger på mattan.

Just nu sitter jag och kollar UFC! Jag har byggt upp kärlek för mma! Det är fasiken sebastians fel!
Och min familj här då som utveckar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0