Thanksgiving!

En fest full av mat! SANT!
Är så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, Chris gjorde 4 ( !!!!!!) olika turkeys!
Vi kommer äta turkey i en månad!
Alla ligger på olika ställen och halvsover just nu, det var jag, josi, taylor, jenny, nico, chris och diana som åt mat tillsammans, donni skulle också äta men han kom aldrig inn....
Jenny och Nico åkte till Nicos pappa för att käka mat där sen komer Jenny komma tillbaka och då kommer hela pachl familjen över också! Jag har så otroligt fina människor runt omkring mig här det måste jag säga, jag älskar alla på olika sätt! 

eftersom att thanksgiving är en högtid för att tacka gud för allt bra man har i livet så vill jag skriva:
Jag är evigt tacksamm för min familj jag har här,
Josi, min tyska värdsyster som jag även bodde med i mitt förra hem. Hon är 15år, vild, rolig och oblivious om allt dåligt.
Taylor, min amerikanska värdbror som har svårt att bestämma sig på vilket humör han ska vara på, men han bryr sig alltid även om han låtsas som att han inte gör det, min första riktiga bror! jag älskar honom som en bror! Han gör i princip allt för att vara på allas bästa sida.
Jenny, min amerikanska värdsyster som inte bor hemma men som jag tjillar med på helgerna, hon har ALLTID något roligt eller konstigt att säga, hon bryr sig inte ett dugg i vad andra tycker om jag avundar henne för det!
Chris, min värdpappa som ber bordsbön och fjantar sig efter, som skämtar om allt och alla, han är en chef och ingen cook (en chef behöver bara laga maten men inte diska) det påpekar han ofta, han är bra på det också!
Diana, min värdmamma som alltid är glad, hon bakar och grejar massa glutenfritt så jag kan öta det och hon ger dom bästa bamsekramarna!
Evigt tacksam för familjen som jag har hemma, som sitter och kollar upp mig på facebook, på min blogg, allt för att få en aning om vad jag gör. Min familj som lät mig göra detta, har fått mig att växa som person här. Jag har fått så mycket bra erfarenheter!
Evigt tacksam för mina vänner, som forstätter att peppa mig, som väntar på mig där hemma.
läser eriks brev om och om igen, ett brev som slutar med:
"...Men hej och hå ide blå. Det här är ju knappast ett avskedsbrev fattar du väl! Vi syns ju igen den 23e maj typ. Å då blire skoj förstår du, sen ska vi köpa oss en segelbåt å ta oss runt jorden med! Å det kommer bli suveränt jävla cp sjukt roligt.

Aja nu örk inte ja nå mer men hoppas du kommer ha det trevligt som fan!

Hälsa de andra! å ha en trevlig resa!

Och jag kommer ta emot min bästa älskade kompis med öppna famnar när hon kommer hem så dont worry, vi glömmer inte bort dig så lätt!






















































Glöm inte bort å maila!"
det får mig alltid på så bra humör.
Så tacksam för alla personer i mitt liv som jag älskar och som älskar mig !
Jag vill skriva så mycket mer men jag är så himla dålig att få ord på mina känslor!

Kommentarer
Postat av: Papi

Fint skrivet ! Och kul att läsa. F-n vad skönt för mig att höra att du har det så bra hos fam Rock. Du är bäst,',,, tja,,näst bäst ;)

2011-11-25 @ 17:17:28
Postat av: Mamma :-)

Å vi är så otroligt tacksamma för dig älskling <3

2011-11-28 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0