BILDER


Bonfire! Jag och josi gjorde vikingen med 69an i art class hahaha :D Humor!

Här vare tänt :)


Brianna <3


Josi och Zach ! :)

Josi med subway i handen och strasburg "town" framför sig :)


En lojal hund (em) när jag pluggar är alltid trevligt ! :)

Skulle ta en sneaky bild på Taylor, han var så sjukt glad när han fick sin truck!

Och den skulle städas till 100%! ;D


Tha pimp


Utsikten från garaget, lugnare än såhär blir det inte! :)



7
Garaget och en liten del av huset


En utav kossorna! (Tillägnat till låtsasmamma Carina för att jag vet att hon är nyfiken på djuren ! )


Idag åt vi steak från deras egna kossor! Mumma mumma! Imorgon ska jag och Taylor åka in till Auora och shoppaaaa!!!!! :D EXCITEEED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0