Blä

Ja, just nu har jag sjuk hemlängtan, jag vill inte akut hem eller så men sverige är helt underbart, och precis som erik hassle sjunger "you dont know what you got, till u're missing it alot"

Jag skypade med pappa igår och grinade vell lite och så, jag kan tänka mig hur jobbigt det måste ha vart för papsi och se sin dotter sitta och grina på andra sidan jordklotet och inte kunna göra något åt det.

Jag känner verkligen det nu, jag är ensam på andra sidan jordklotet, jag har ingen säkerhet som jag har hemma. Om allting går åt pipsvängen så kan jag inte bara ta bilen och köra hem och lägga mig i min säng där ingen kan kasta ut mig. Jag är inte alls migsjälv här, min personlighet har förändrats så enormt. Jag är blyg och passar inte in med folket här. Vad jag än gör så är det någon som kommenterar det.

Jag färgade håret tilll brunt från blondt. Min FÖRRA värdmamma ringde och skällde ut mig för så fick man minnsan inte göra nej.

Saknar att kunna ta bilen vart jag vill. Att kunna dra hem till erik och bara göra ingenting men bara njuta av att vara med sin bästa vänn. Att starta protjekt som ingen tror på för att sedan smacka dom i ansiktet med det (flotten med erik och robin!). Att spontan åka hem till sandra och snacka skit på hennes balkong.
Att gå ut på helgerna och ha kul med vänner! Att shotta nyponnyp på skrubben! Att folk inte behöver veta VART man är MED VEM man är NÄR man kommer hem.

Saknar frihet!

Det känns som att det mesta jag gör här blir fel på något sätt, jag kan inte slappna av för jag kan inte vara mig själv. Längtar hem till mina vänner och min familj!

Sverige är ett javligt bra land, vill bara säga det!

USA är ett jävligt bra land också men jag känner mig som i en tvångströja, jag får inte umgås med dom jag vill och jag kan inte göra något själv. Önskar lite att jag hade åkt hit för ett collegeår istället för ett highschoolår.


Highschool är INTE min grej.

Kommentarer
Postat av: Tessan

ååh vad jag känner igen mig i det du skriver! hoppas din hemlängtan går över i alla fall och att det blir bra och så:))

2011-10-30 @ 00:17:47
URL: http://thezi.blogg.se/
Postat av: nils

kanner igen mig mkt i det dar johana! sverige ar for javla bra, har verkligen insett det nu :)

2011-10-31 @ 04:45:54
URL: http://accordingtonils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0