CRR

Crooked rock ranch tror jag att det står för, det är här jag bor iallafall!
Solen skiner, det är 30 grader ute. Klockan är 12 och jag har redan hunit: Haft sovmorgon, hållt taytay sällskap medans han tvättade grillen, spolat av garageuppfarten, plockat ihop på rummet, solat och just nu ligger jag och kollar på taytay när han städar ur sin garderob. Han blir distraherad SÅ lätt! Haha, han har sitt rum i källaren och så fort han hör något så går han upp bara för att slippa städa :) Haha vi hade sjukt kul i auora igår! :D

Jag älskar att jag och Taylor är så lika! Vi tycker om samma saker och
hatar samma saker, vi skulle kunna vara blodssyskon :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid Hermansson

Jag har just haft högläsning för farmor/mormor,hon är så intresserad hur det går för dig. Hon hälsar med stora kramar. Vi skojar om att hon kommer över till jul och hälsar på.

2011-10-08 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0