Allt är billigt men endå så jävla dyrt

Skolsaker på Office dpt store för 118.75! Uppskattar det till typ 800kronor. INSANE!

Kunde inte andvända iphonen om jag inte la en deposit på 500 dollar, är det värt det för 10 månader ? not really. Det är summan man köper en ny för här i usa. Så jag köpte At&t prepaid for 50 dollars and you can text and call how much you want. And a phone for 59.99 dollars, Ser ut om en Blackberry!

Then we went to chilis! Den godaste salladen jag någonsin ätit!!!! It was a caribbean sallad (annanas, körsbär, mandariner) med en dressing på honung och senap och så stekta räkor till. A- mazing! :D

Sen gick vi till Ross och köpte promdress, en väska, a jacket, a coffeemug, and ralp lauren socks för 61 dollar!

Totala slösandet är sjukt, skyller på att det var första dagen!

Jag har inte blivit jetlaggad alls! Shit endå är det 8h tidsskillnad! Tack erik och robin för att ni stannade uppe med mig natten till att jag skulle åka annars hade jag antagligen varit jetlaggad!

Igår blödde jag näsblod, antagligen pga höjdskillnaden, luftfuktigheten, värmen och sånt. Nu ska jag gå och skriva in mig på skolan!

Försöker fixa bilder tills senare! :D

Kommentarer
Postat av: Farsan

Din lön är insatt på dit konto, ca5000kr , jag fixar din reseräkning så att du får din bilersättning i slutet av denna vecka.

2011-09-06 @ 21:45:07
Postat av: Oskar

Vad behövde du för skolsaker som var så dyrt? Räcker ju med kollegie-block och en penna! typ 50kr.

2011-09-08 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0