Caoz caoz

Ja, jag hör att ni är oroliga för att jag inte skriver här...
Livet på andra sidan atlanten går inte som smort precis, jag vet inte hur allt blir just nu faktiskt, jag drar inte hem iallafall så det behöver ni inte oroa er för! Jag kan tyvärr inte skriva vad som händer här på bloggen för folk läser min blogg och lägger in i google translate. Skolan är asgrym iallafall, snälla lärare! Homecoming är den 24e och nej jag ska inte gå med taylor och det har emd omständigheterna att göra. Jag är på aldeles för dåligt humör för att skriva just nu, men nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: urvilling

Tja, du kan ju alltid spela luffarchack

2011-09-15 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0