do you wanna go with me?

Jag åt lunch med Taylor idag!
Vi tjafsade om vem som skulle betala haahah. Slutade med att han betalade!
Vi bestämde det igårkväll, då sa jag att det spelar ingen roll vart vi äter så då ringde han runt till ställen och frågade vad som var glutenfritt! AW! :D
Vi beställde tacos iaf, så tog vi med oss det och käkade det på gräsmattan utanför skolan.

Så frågade han om jag skule gå på homecoming, och om jag ville gå med han! AW, han såg jättenervös ut :P Han är som en teddybjörn.

Vi var på matchen idag iaf, strasburg mot bennett. Och bennett och strasburg är rivaler typ som haga och soltorg, det var askul! :D

pc

tr
Taylor
shs

cf
Tanner och Sierra från min creativefood class
josi
JOSI ! <3
indians



Kommentarer
Postat av: Anonym

Who is the fat kid in the blue shirt? Stupid Americans what is wrong with them.

2011-09-11 @ 05:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0