Thaaa homecoming dress.. tror jag

sdsd

warraa

ok, snygga bilder jag vet men josi skrattade helatiden när hon skulle ta helkroppsbilderna haahh!

Idag har jag gått och "skuggat" Krystle i skolan eftersom att dom inte har fixat min schema än. Alla hennes klasser var sjukt lätta, alltså jag kunde sakerna i sömnen, men hon är dock en sophmore och jag är senior vilket innebär att hon är två klasser under mig, det enda som var svårt var engelskan, den ska jag kolla om jag kan ha med henne för det var söta pojkar i den ;)

ÅH! jag var ute och gick i regnet idag, jätteskönt, typ tropiskt regn! :) Asfalten är sjukt varm så det ångar bort direkt och så är hela luften fuktig ! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma :-)

Jättefin klänning sötnos!!! Puss

2011-09-07 @ 21:56:46
Postat av: Anna-karin

Läser din blogg bara så du vet ;) uppdatera mera!!!! hur är vädret därborta? kraaaam

2011-09-08 @ 14:05:40
Postat av: Annika

Snyggt!!

2011-09-08 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0