2011-09-03

JA MEN JAAAAAAAAAA!!! :D I torsdags fick jag min familj! En ensamstående mamma på 33år med en 16årig dotter i Strasburg, Colorado, typ 30 min från Denver! Byn eller vad man ska kalla det har 1400 invånare, känns jävligt litet men härligt endå! Familjen verkar mysig, sådär att dom gör mycket saker tillsammans! :) Åker på söndag morgon från arlanda klockan 09.10 och byter plan i Frankfurt. Det är 12 timmar och 20 minuters flygtid, trodde helt seriöst inte att det skulle ta så lång tid menmen...

Dom skickade med ett litet brev till mig, så läste jag det och allt verkade asbra tills jag såg att det stod typ att dom såg fram emot att lära sig den tyska kulturen och lära sig lite tyska.... :O Ja ba " WHOOOOOOOT??!" NEJ dom tror att jag är tysk!! :'( Så mailade jag värdmamman och så, haha hon trodde itne att jag var tysk, hon hade en annan utbytesstudent där som var från tyskland och brevet var ursprungligen till henne. SKÖNT! :)

Så vi kommer bo fyra tjejer under ett tak! :) Jag, mamman RaniDae, värdsyster Krystle och utbytestudenten Josi! Väldigt ovant för mig som normalt bara umgås med killar! Det löser sig, det gör det alltid! :)

Min väska har stått halvpackad i tre veckor nu och jag har småpackat hela dagen, känns som att jag kommer på nya saker att lägga i helatiden! Vill bara komma fram och se hur allt ser ut i verkligheten! :D Längtaaaaaar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: wholesale replica handbags

phzskcvm It's a nice post. phzskcvm

2012-10-05 @ 18:21:52
URL: http://www.intercar.it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0