Black friday

Ja, för sisådär tre dagar sen var det Thanksgiving!

Chris och Diana gick och la sig tidigt som vanligt, Taylor satt i soffan och tittade tv, Josi låg inne på sitt rum och jag och Jenny satt och pratade om allt och inget i mitt rum. Vi hade bestämt för länge sen att vi skulle shoppa på black friday. Meningen var vell att vi skulle dra ut typ halv tolv eftersom att wall marts rea började 12 (00.00 alltså) Men jag var så otålig så vi åkte vid 9.30 (21.30) Jag, Jenny och Josi åkte då och mötte upp Nico ( Jennys flickvänn som vill bli kallad pojkvänn så jag kallar nico för honom) och hans familj. Vi åkte sen igenom typ hela södra denver och in i alla möjliga affärer, det var sjuka köer utanför butiker som inte hade öppnat!
Vid 5 på morgonen började jag lessna ur, drack redbull i mängder men det hjälpte inte! Jag var helt slutkörd, så skulle vi "bara" in i några till affärer! Jag försökte hålla mig så vaken jag kunde men allting var som i en dimma, jag hade sovit dåligt dagen innan också så min kropp var helt utarbetad av att trängas med reakåta amerikaner.
Vi kom hem vid 8 halv 9, käkade lite turkey, sen gick jag ner i källaren för det är det stället som är mörkast, Mitt rum har ljusa rullgardiner så solen lyser igenom och det var såklart fint väder. Somnade snabbt i soffan med teenNick på! Vaknade sedan av att em slickade mig i ansiktet, försökte putta bort henne men hon är fan omöjlig! Låg nere i källaren hela dagen tror jag (vaknade vid 4 (16.00)).
Igår låg jag inne på mitt rum och hade hemlängtan typ hela dagen. Skypade lite med pappa och carina. Kännde mig allmänt död, var slemmig i halsen och hade huvudvärk. Allmänt förkyld efter att ha väntat ute i kylan på att alla butiker skulle öppna.
Idag har jag inte gjort så mycket, är fortfarande förkyld men tog steam shower i steamrummet. Man känner sig som en ny människa efter det! Känndes bättre ett tag men nu känns det lika igen. Just nu sitter jag och Josi och Taylor och kollar Tv. Nothing unursual there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0