high school ....

ja ni.... highschool är lite speciellt.

Fick en dresscode violation idag, jag bröt inte mot dresscoden ALLS!
Våran dresscode är kjolar/shorts/klänningar måste vara nedanför fingertopparna när man står raklångt med händerna ner längst sidorna, inga bhband får synas och inget "strapless" allltså inget utan band typ tubtoppar.

Jag blev kallad till the office och dom tvingde på mig ett par urtvättade äckliga shorts som det stod " native army" på.... Förstörde hela min outfit!

Min klänning gick en inch neranför mina fingertoppar och jag hade en kavaj över klänningen....

Så sjukt tråkigt och orättvist!


Körde lite patriotiskt med ögonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0